Kundeservice

Webshop

Ved spørgsmål til ordre eller andre spørgsmål til handel på stilia.dk, kan du sende en besked via nedenstående kontaktformular eller sende en e-mail på webshop@stilia.dk. Din henvendelse vil på hverdage blive besvaret inden for 48 timer.

 

For personlig henvendelse med spørgsmål til webshoppen, kan du ringe på 22 60 19 70 hverdage mellem 10.00 - 15.00.


Fortydelse og reklamation ved handel i webshop

Har du købt en vare på vores webshop, har du altid 14 dages bytte- og returret og 2 års reklamationsret ifølge købeloven. Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du få tilsendt en mail, når varen er modtaget. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation. I din ordrebekræftelse, kan du se hvordan du reklamerer.

 

Reklamationer behandles altid hurtigt og rettidigt. Ved reklamation kan du du enten få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

 

Det er vigtigt, at der reklameres inden for rimelig tid efter fejlen/manglen er opstået. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 

Har du en reklamation, bedes du udfylde formularen herunder eller en mail på webshop@stilia.dk med en beskrivelse af problemet, fakturanr, ordrenr. samt et billede af fejlen. Derefter vil vi straks finde en løsning.


 

StiLia ApS
Dalumvej 28
5250 Odense SV