Kundeservice

WEBSHOP

Ved spørgsmål til ordre eller andre spørgsmål til handel på www.stilia.dk, kan du sende en besked via nedenstående kontaktformular eller sende en e-mail på webshop@stilia.dk. Din henvendelse vil på hverdage blive besvaret inden for 24 timer.

 

HUSK at du til hver en tid kan vælge at afhente din vare i butikken - vælg da dette som mulighed, når du er ved kassen. Hvis du vælger, at afhente varen i butikken, vil du modtage en mail, når din vare er klar til afhenting og du kan ikke regne med, at varen er klar, før denne mail er modtaget.

 

For personlig henvendelse med spørgsmål til webshoppen, kan du ringe på 22 60 19 70 hverdage mellem 10.00 - 15.00.

 


 

 

FORTRYDELSE & REKLAMATION VED HANDEL PÅ WEBSHOP

Har du købt en vare på vores webshop, har du altid 14 dages bytte- og returret og 2 års reklamationsret ifølge købeloven. Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du få tilsendt en mail, når varen er modtaget. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation. I din ordrebekræftelse, kan du se hvordan du reklamerer.

 

Reklamationer behandles altid hurtigt og rettidigt. Ved reklamation kan du du enten få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

 

Det er vigtigt, at der reklameres inden for rimelig tid efter fejlen/manglen er opstået. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 

Har du en reklamation, bedes du udfylde formularen herunder eller en mail på webshop@stilia.dk med en beskrivelse af problemet, fakturanr, ordrenr. samt et billede af fejlen. Derefter vil vi straks finde en løsning.

 

Du kan desuden altid reklamere i vores fysiske forretning Rosengårdcentret, Lilla Gade • Ørbækvej 75 • 5220 Odense SØ. Husk ordrebekræftelse ved reklamation i butikken, da denne fungerer som kvittering for dit køb.

 


 

BUTIK

Rosengårdcentret, Lilla Gade • Ørbækvej 75 • 5220 Odense SØ

 

Butikken er åben for personlig henvendelse

  • Hverdage 10.00 - 19.00
  • Lørdage og søndage 10.00 - 17.00*

 

*Butikken følger Rosengårdcentrets øvrige åbningstider. 

 

For telefonisk kontakt til butikken, kan du ringe på 66 19 19 70 hverdage mellem 10.00 - 19.00 og weekend 10.00 - 17.00.

 


·

FORTRYDELSE & REKLAMATION VED HANDEL I BUTIK

Har du købt eller fået en vare, kan du mod forevisning af kvittering få pengene retur inden for 14 dage, så længe varen er i original emballage og i intakt stand. Har du fået en gave med byttemærke på, kan du få et tilgodebevis på varens beløb eller bytte til en anden vare inden for den angivne tid på det påsatte byttemærke.

 

På alle varer købt hos StiLia, har du selvfølgelig 2 års reklamation. Husk derfor altid at gemme din kvittering, som bevis for dit køb.